کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی تبسم

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی تبسم

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی تبسم

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی تبسم

وبلاگی برای انتشار آخرین اخبار دندانپزشکی، پزشکی و علمی به همراه اطلاعات تماس با کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی تبسم.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

سید مرتضی صفوی متخصص تغذیه و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به علائم افت قندخون در افراد گفت: رنگ پریدگی، ضعف و بی‌حالی، سرگیجه و عدم توانایی انجام کار از جمله علائم افت قندخون در افراد است و گاهاً در برخی موارد افت شدید قندخون در افراد موجب مرگ می‌شود.

به نقل از سایت کلینیک دندانپزشکی زهره

دکتر صفوی ادامه داد: حد نرمال قندخون در افراد بزرگسال بین 80 الی 100 است و کمتر از این میزان افت قندخون فرد را نشان می‌دهد و در این زمان فرد سریعاً باید با مصرف قندهای ساده مانند چای نبات و عسل و... که سریعتر قندخون را افزایش می‌دهد، افت قندخون را کاهش دهد و آن را به حد نرمال برساند.
 دکتر صفوی در تشریح عوامل افت قندخون گفت: در افراد دیابتی مصرف بیش از حد داروها و قرص و انسولین باعث افت قند خون می‌شود و در افراد سالم نیز عواملی همچون گرفتن رژیم‌های لاغری سرخود ممکن است به وجود آید که در این رابطه به افراد توصیه اکید می‌شود جداً از گرفتن رژیم‌های لاغری سرخود و بدون تجویز پزشک متخصص خودداری نمایند تا به سلامتی خود آسیبی نرسانند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی